zondag 14 juli 2013

Happy me!

Vandaag is een leuke dag. Ik ga jullie namelijk vertellen over de dingen waar ik blij van word. En daar word ik weer blij van! :) Snap je het nog? Haha! In ieder geval, als je benieuwd bent, lees dan snel verder!


Ik word blij van:
- familie
- vrienden/vriendinnen (gek doen met ze)
- mijn honden (knuffelen en spelen met ze) en begroet worden door mijn honden als ik thuiskom
- mijn konijnen
- lekker eten (ijs, snoep enz.)
- paarden, paardrijden en 
het gehinnik van mijn verzorgpony's als ik aan kom fietsen
- verliefd zijn
- zingen, muziek maken en optreden
- make-up
- fashion en sieraden
- nagellak en nailart

- bezig zijn met mijn haar (invlechten, krullen enz.)
- youtube filmpjes maken en bekijken
- bloggen
- lezers en volgers en youtube kijkers en mensen die abonneren

- (positieve) reacties op artikelen en filmpjes
- vakantie
- feestjes
- vogeltjes die fluiten
- de zon en de warmte
- lekkere geuren
- bloemen
- de natuur en de buitenlucht
- lijstjes maken
- gezichtsmaskertjes
- zelfgemaakte werkstukken (tenminste, als ze af zijn)
- een voldoende halen voor Latijn
- lachen en 
het plezier van anderen
- suikerspinnen
- pretparken en achtbanen
- films
- Demi Lovato
- mensen helpen
- lazy days
- tijdschriften en boeken lezen
- bijzondere kloktijden, zoals 00:00 en 12:34
- mensen die je begrijpen en telepathie :o
- oude foto's bekijken
- muziek luisteren
- shoppen
- het gevoel dat je krijgt als je voor de eerste keer je nieuwe kleding draagt of voor de eerste keer je nieuwe make-up product gebruikt
- onder een dekentje liggen op de bank



Zoals jullie kunnen zien, ik word blij van veel dingen en er zijn nog veel meer dingen, maar ik houd het maar hier bij. Anders wordt het zo lang en saai dat jullie het niet meer willen lezen, haha! Het staat trouwens niet in een bepaalde volgorde, ik was gewoon aan het nadenken en als er iets in me opkwam, schreef ik het maar op. Laat me weten waar jij blij van wordt!

See you soon!
Xoxo Janneke!

1 opmerking:

  1. Ik wordt blij van:
    - dingen opschrijven waar ik blij van word
    - andere mensen die vrolijk zijn
    - lekker weer
    - (kleine) kinderen die spelen en lachen en heel veel kletsen
    - schattige puppy's, kittens en andere kleine dieren
    - goed nieuws (in de krant) in plaats van slecht nieuws
    - shoppen
    - in bed kruipen terwijl ik heel erg moe ben
    - op vakantie gaan
    - lekker niks doen
    - met een ijsje in de zon lopen
    - de slappe lach hebben
    - een nieuw liedje voor het eerst horen en daarna nog heel vaak luisteren
    - wakker worden en me realiseren dat het weekend/vakantie is
    - dat gevoel dat je hebt als je op schoolreisje/kamp enz. gaat
    - in een attractie/achtbaan gaan
    - een mooie zonsondergang
    - zwemmen
    - als je even nergens aan denkt
    - als je iets leuks doet en de dag lijkt heel langzaam voorbij te gaan
    - als je iets heel saais doet en de tijd vliegt voorbij
    - feest vieren
    - de eerste dag van de vakantie
    - naar de bioscoop gaan
    - complimentjes krijgen
    - mensen opvrolijken
    - lekker warm en droog binnen zitten terwijl het buiten regent
    - een kop warme chocolademelk en warme appeltaart met slagroom
    - lekker (uit) eten
    - bij mijn familie/vriendinnen zijn
    - als een liedje precies bij de situatie past
    - terugdenken aan mooie momenten
    - als andere mensen zich zorgen maken om mij, want dat weet ik dat ze om mij geven
    - als iets gebeurt waarvan niemand had gedacht dat het zou gebeuren (als iemand bijvoorbeeld zomaar geneest van een hele erge ziekte)
    - als ik in de spiegel kijk en tevreden ben met mezelf
    - dingen die gratis zijn
    - als het net stopt met regenen als ik op de fiets stap
    - lekker warm, zonnig weer in de zomervakantie
    - een witte kerst
    - als ik een hele leuke nieuwe serie boeken ontdek en weet dat ik nog 2/3/4 delen heb om te lezen
    - een happy end bij boeken en films (ook al is het voorspelbaar)
    - een hele mooie foto maken
    - totaal onverwacht een goed cijfer krijgen (bijvoorbeeld bij muziek)
    - als mensen even niet aan zichzelf denken en iets heel liefs doen voor anderen
    - een prijs winnen
    - als ik moet huilen bij boeken/films want dan heb ik een heel mooi boek gelezen/heel mooie film gezien
    - chocolade
    - een heel leuk kledingstuk waarvan de laatste in jouw maat perfect zit
    - eindelijk dat ene kledingstuk vinden waar je al heel lang naar zocht
    - roepen: 'waar is mijn mobiel?!' en hem dan meteen zien liggen
    - een nieuwe aflevering van een superleuk tv-programma
    - als je iets hebt gedaan wat je eigenlijk niet durfde en wat heel goed ging
    - van tevoren heel erg tegen iets opzien en dan achteraf denken: het viel heel erg mee
    - de eerste keer in het jaar dat ik zonder jas naar buiten kan
    - dat schone gevoel nadat ik je heel lang hebt gedoucht
    - als ik hardop moet lachen om een boek en niemand weet waarom ik lach
    - vlak voor de wekker wakker worden
    - oudjes die nog steeds een heel gelukkig stel zijn
    - jouw blog lezen ;)
    - en nog veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen